Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Asistente Administrativo / Servicios Primarios

A cargo de apoyar todas las Áreas de Servicio incluyendo: atender al público (telefónica y presencialmente), coordinar servicios, hacer referidos, ofrecer or...


Desde Escape, Centro De Fortalecimiento Familiar - Gurabo

Publicado a month ago

Oficina Administración

Buscamos una persona responsable y confiable para realizar una variedad de tareas administrativas y de oficina. Operar de manera profesional. Buscamos a algu...


Desde Om Group - Gurabo

Publicado a month ago

Asistente De Oficina

Buscamos una persona disponible para comenzar a trabajar inmediatamente a tiempo completo y de manera presencial. Brindará apoyo administrativo. Trabajará co...


Desde Msl Therapeutical Services - Gurabo

Publicado 23 days ago

Asistente Administrativa(O)- Gurabo

Se solicita Asistente Administrativa(O) para empleo inmediato. Con experiencia en cuadro telefónico, en Office y Servicio al clienteRequisitos:Conocimiento d...


Desde Gmcmedicals - Gurabo

Publicado 22 days ago

Documentation Clerk Part Time - Gurabo

Documentation Clerk Part Time - Gurabo
Empresa:

(Confidencial)


Lugar:

Gurabo

Detalles de la oferta

Descripción del Empleo:
Responsible of maintaining control filing of the Quality Assurance Regulatory Compliance Documentation Area, ensuring the conformance of the current Good Manufacturing Practices, JSC and J&J policies, and internal procedures. Maintains a database for the documentation in the area, provides in a timely manner documentation requested during regulatory/internal inspections, in support of internal investigations and/or studies. Responsible for the proper filling and storage of all documentation delivered to the area such as Manufacturing & Packaging Batch Records, Incoming Area Records, Validation Protocols & Reports, NDAs/DMFs, Annual Product Review, Cleaning log books, and basically all documents related with product disposition and other QA/RC Documentation. Responsible to digitalize all regulatory documentation using AQUARIUS system.
Requisitos:
Bachelor's Degree in Science or related field. Minimum of two years of experience in pharmaceutical industry or related preferably with knowledge of c'GMPs and compliance aspects.
Fluent in Spanish and English and excellent ability to write in English and Spanish. Good written and oral communication skills
Proficient in the use of MS Office applications Word, Excel, Power Point, Outlook , eLIMS and SAP. Data entry skills into Excel spread sheets and/or Microsoft Word .
Good data analysis and customer service orientation
Available part time position : L-V 1pm- 6pm/ 12pm- 5pm


Fuente: ClasificadosOnline

Requisitos

Documentation Clerk Part Time - Gurabo
Empresa:

(Confidencial)


Lugar:

Gurabo

Built at: 2024-04-19T20:17:30.780Z