Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Recruiter (For Flex Talent Solutions)

Additional InformationRemote PositionJob Number24034060Job CategoryAdministrativeLocationMarriott International HQ, 7750 Wisconsin Avenue, Bethesda, Maryland...


San Juan

Publicado a month ago

Trabajador Social

Organización sin fines de lucro, tiene disponible la plaza de Trabajador/a Social en el pueblo de Corozal. El personal seleccionado será responsable de estab...


Desde Sin Fines De Lucro - San Juan

Publicado a month ago

Asistente Secretarial

Empleo en oficina medica en San Juan. Empleo full-time 8am - 5:00pm SERVICIOS PROFESIONALESRequisitos:Trabajar bajo presión, excelente comunicación, trabajo ...


Desde Stars Billing & More Llc - San Juan

Publicado a month ago

Manager Ii

AtPopular,we offer a wide variety of services and financial solutions to serve our communities in Puerto Rico, United States & Virgin Islands. As employees, ...


San Juan

Publicado 24 days ago

Trainer, Bi-Lingual Spanish

Trainer, Bi-Lingual Spanish
Empresa:

Stericycle


Lugar:

San Juan

Detalles de la oferta

Education equivalent to a High School diploma/GED or the equivalent in related work experience Two years prior Call Center experience with superior quality rating Familiarity with training delivery skills both instructor-led /virtual learning Demonstrate a style of coaching that is motivational and contributes to a positive work environment Fluency, both written and speech, in Spanish could be a requirement based client training need for specific call center locations Demonstrate a proficiency with Microsoft Office applications such as Outlook, Word and PowerPoint Must have the ability to work a flexible work schedule when needed (including evening & weekends training) Requisitos de la posición: Educación equivalente al diploma de escuela secundaria o GED Mínimo de 1 año de experiencia en destrezas telefonicas / servicio al cliente / centro de llamadas Experiencia en control de calidad preferible. Capacidad para demostrar habilidades analíticas y destrezas en la creación y análisis de reportes. Bilingüe español / inglés preferible This position is responsible for conducting new-hire and level up training both in an instructor-led classroom setting as well as virtual learning delivery. The primary function of this role is to ensure that all call center agents receive proper training to meet client/event specific training requirements. Additionally, this role conducts the intital call audit quality for new hires by listening to recorded calls, conducting sit-besides and reviewing/coaching new hire agents. This role is primarily based onsite within a call center unless a specific needed is determined to have a remote trainer. Key Job Activities: Conduct new hire training for agents and following the new agent to ensure agents are ready for customer calls. This includes conducting call audit reviews, doing side-by-side observations, mentoring and coaching of those new hire agents Conducts level up training with agents that are identified as ready for next level call support for idenfied customer. Additional call audit quality checks for those targeted agents Utilize a variety of tools, methods and sources of data to assess learning needs and achievement levels Learn new client systems in order to effectively develop and facilitate training sessions Manage the scheduling , course surveying and quality monitoring of attendees for group sessions and one-on-one training Complete records and reports for training curriculums and work activity, which reflects attainment or progress toward goals Maintain the training facilities and equipment in a condition to promote efficiency and safety of staff Ensure compliance with C&RS policies and procedures Seek learning opportunities, self-directed learning and/or membership in professional organizations Perform other related duties and special projects as requested Descripción del Puesto: Responsable en evaluar la calidad del desempeño de nuestros agentes del centro de llamadas para Comunicaciones y Servicios Relacionados (C&RS). El ECC supervisará las llamadas entrantes y salientes para evaluar el comportamiento del agente, la precisión técnica, el rendimiento del servicio al cliente y la conformidad con las políticas y los procedimientos de la compañía. El proceso de calidad incluye auditorías de llamadas, análisis e informes. Actividades clave del empleo: Realizar monitoreo de llamadas, notificar resultados de acuerdo con los estándares establecidos Auditar y evaluar con precisión y eficacia las llamadas de los agentes utilizando herramientas de calidad Identificar errores / problemas de servicio y proporcionar retroalimentación de acuerdo con los procesos establecidos Seguimiento de rendimiento en llamadas utilizando las bases de datos apropiadas Capacidad de comunicación escrita y oral con precisión y eficiencia a través de diferentes niveles y culturas Capacitar a los agentes en áreas de oportunidad para continuar mejorando la experiencia del cliente basado en negocios específicos Proporcionar datos a varios grupos de apoyo internos según sea necesario Participar en sesiones de calibración de llamadas para el personal del centro de llamadas, según sea necesario Proporcionar retroalimentación al liderazgo de calidad Preparar y analizar informes de calidad internos y externos para la revisión del personal de administración bajo la dirección del supervisor / gerente Trabajar con el equipo de entrenamiento según sea necesario para brindar apoyo al éxito del agente Realizar otras tareas según sean asignadas SDL2017


Fuente: Adzuna_Ppc

Requisitos


Conocimientos:
Trainer, Bi-Lingual Spanish
Empresa:

Stericycle


Lugar:

San Juan

Built at: 2024-03-29T09:34:42.301Z