Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Finance Clerk - Oficinista De Finanzas

Realiza tareas de apoyo en el área de finanzas y contabilidad.Trabajo en entidad sin fines de lucro, en Santurce.Full-timeDías: Lunes a ViernesHorario: 8:00 ...


Desde Human Advisors, Llc - San Juan

Publicado a month ago

Gerente Rh

GERENTE DE RECURSOS HUMANOS Para puesto vacante en clínica médica en Hato Rey,con plantilla de 60-70 empleados.Preferiblemente con experiencia en industria d...


Desde Human Advisors, Llc - San Juan

Publicado a month ago

Asistente Administrativa | San Juan

Importante empresa en alimentos busca talento como asistente administrativa para apoyar en area de almacén. | Como asistente administrativo en el almacén, te...


Desde Appleone - San Juan

Publicado a month ago

Guardia - Ronda Hotel En Condado

Proporcionar servicio al cliente a nuestros clientes mediante la realización de procedimientos de seguridad y protección, políticas específicas del sitio y, ...


Desde Allied Universal Security - San Juan

Publicado a month ago

Clinical Quality Improvement (Cqi)

Clinical Quality Improvement (Cqi)
Empresa:

Clinical Quality Improvement (Cqi)


Lugar:

San Juan

Detalles de la oferta

Descripción del Empleo:
The CQI Coordinator will have primary responsibility for directing and managing clinical improvement initiatives, ensuring regulatory compliance and promoting improved health care outcomes.

Use Quality Improvement Strategies based on evidence, best practices, use of health information technology (electronic health records, patient portal, data repository, etc.) and resulting data will be a major component of the QI program.
Requisitos:
• Master’s degree in a field like nursing, public health, epidemiology, health care administration, or some similar area of study.

• Three to four years’ worth of experience in a clinical setting, and experience in the field of quality improvement as well.

• Experience in CQM program design, implementation and evaluation.

• Proficient computer skills: MS Office applications (Word, Excel, PowerPoint, Access) and Outlook and Microsoft Project.

• Excellent communication (verbal and written) and presentation skills. Ability to write and speak clearly using the Spanish and English language.

• Must be able and willing to travel as required to work with staff and customers. This includes travel locally and abroad in order to fulfil objectives and represent the ASPPR.


Fuente: ClasificadosOnline

Requisitos

Clinical Quality Improvement (Cqi)
Empresa:

Clinical Quality Improvement (Cqi)


Lugar:

San Juan

Built at: 2024-05-08T04:48:07.285Z