Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Secretaria Con Facturación Medica

Se busca persona dinámica y activa para oficina médica en el área de Caguas. Debe estar disponible para trabajar horas extras y días feriados de ser necesari...


Desde Mm Consulting - Caguas

Publicado a month ago

Se Solicita Secretaria Para Oficina Medica

Se solicita Asistente Administrativa para oficina medica en Caguas. Para trabajo atendiendo pacientes,dando citas,cobros de deducible, llamadas telefónicas, ...


Desde Adr Administrative Services - Caguas

Publicado a month ago

Asistente Adminidtrativo / Full Time / Caguas

Archivo de documentos, cuadre y pagos de nómina, gestiones gubernamentales. Manejo de expedientes de empleados. Cuadre de cajas etc..Requisitos:Se requiere d...


Desde Garden Equipment Inc. - Caguas

Publicado a month ago

Receptionist

• Diploma de Escuela Secundaria o Grado Asociado en Sistemas de Oficina • 1-2 años de experiencia en área administrativa, atención al cliente y gestión de in...


Desde Pathfinders Inc - Caguas

Publicado 24 days ago

Receptionist (English Domain)

Receptionist (English Domain)
Empresa:

Mentor Technical Group


Lugar:

Caguas

Detalles de la oferta

Mentor Technical Group (MTG) provides a comprehensive portfolio of technical support and solutions for the FDA-regulated industry. As a world leader in life science engineering and technical solutions, MTG has the knowledge and experience to ensure compliance with pharmaceutical, biotechnology, and medical device safety and efficacy guidelines. With offices in Caguas, PR, Boston, MA & San Francisco, CA and we serve life sciences clients in six global markets: United States, Puerto Rico, Dominican Republic, Mexico, Germany, Canada, and South America.  ESSENTIAL FUNCTIONS: (A summary of the purpose of the position) Provide high-level administrative support by conducting research, preparing reports, handling information requests, and performing clerical functions such as preparing correspondence, receiving visitors, arranging conference calls, and scheduling meetings. Receive, screen and process telephone calls/ facsimiles/internal and external. Provide services in the reception area. Handle confidential and controlled documents (complaints, financial reports, performance appraisal, etc. ) Prepare reports, memos, letters, and other documents, using word processing, spreadsheet, database, or presentation software. EDUCATIONAL or EQUIVALENT REQUIREMENTS: (Minimum required to perform the job) Associate degree or Technical College Degree Bachelor's degree preferred  1-4 years of office administration experience which provides the requisite knowledge, skills, and abilities for this job. Bilingual (Spanish and English) is a must. Mentor Technical Group es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y todos los solicitantes calificados recibirán consideración para el empleo sin importar raza, color, religión, sexo, orientación sexual, identidad de género, información genética, origen nacional, estado de veterano protegido, estado de discapacidad o cualquier otro grupo protegido por ley. Mentor Technical Group is an equal opportunity employer, and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, genetic information, national origin, protected veteran status, disability status, or any other characteristic protected by law. Powered by JazzHR


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Receptionist (English Domain)
Empresa:

Mentor Technical Group


Lugar:

Caguas

Built at: 2024-05-01T04:41:46.723Z